fbpx

Secunda-viata

Am dat zilele trecute, la Dorin, de o idee foarte foarte misto. Genul ala de idee geniala prin simplitate dar si prin faptul ca totusi, […]

25/06/2012
1 min read

Am dat zilele trecute, la Dorin, de o idee foarte foarte misto. Genul ala de idee geniala prin simplitate dar si prin faptul ca totusi, in ciuda simplitatii sale, nimeni nu s-a gandit la ea pana acum. E vorba despre secunda-viata o idee prin care orice reclama TV poate contribui la strangerea de fonduri pentru o cauza umanitara. Si mi se pare ca-i bine si ca asta inseamna schimbarea sociala venita de la o companie al carui rol e in primul rand sa faca profit. Uite ca se poate.

Ideea ii apartine lui Victor Stroe, Leo Burnett.

De la Dorin:

The project is to air 29 sec spots instead of 30 sec – and donate the cost of that missing second to a humanitarian cause. (positively without any loss for advertisement impact)

That means 3% of the media budget. Maybe it doesn’t seem like a big thing, at first – but the exquisite part is yet to come – the more people are watching those commercials, the more money will be donated (considering the current business model of paying the TV reach).

So, TV stations could explain the concept to their audience, right before commercial breaks, and ask them not to switch the channel if they want to help someone in need. Everybody wins (TV stations included, by selling more reach to advertisers) and everyone feels good.

Categories:
Tags:

Abonează-te la ZeroPlus Insider

Vei avea acces la insight-uri utile într-un proces de schimbare, informații de culise legate de ce pune la cale (inclusiv workshopuri pe care le anunțăm doar pe mail), recomandări de cărți și altele.

Andrei Rosca

Conversations 3 comments

Let's start a personal, meaningful conversation.

Example: Practical philosopher, therapist and writer.

 

EXCELENTA idee
dar stii care e chestia
multi ar putea sa puna mesajul ala “nu schimba etc”
si de fapt sa nu faca niciun fel de donatie.

adica..intrebarea e..cum stii sigur ca o vor face?

–Cu drag, Felicia

Link copied to your clipboard
Andrei Rosca

Articole scrise recent

TRECI
(SAU ITI DORESTI SA TRECI)
PRINTR-O SCHIMBARE?

Dacă te întrebi în ce măsură te pot ajuta să deblochezi o situație în care te afli acum, scrie-mi pe [email protected]



Featured Articles

Uncategorized19/02/2006

Cea mai importanta resursa

Faceam acum ceva timp un calcul, suparat pe obiceiul cuiva de a dormi mai mult decat sta treaz. Diferenta, din punctul meu de vedere, dintre […]

Uncategorized19/02/2006

Ciobanii si cinematografele

Am fost sa vad un film ieri la Hollywood Multiplex. Cu aceasta ocazie mi-am reamintit cate ceva despre ce inseamna respectul pentru cei din jur, […]

Uncategorized19/02/2006

Despre vise, scopuri si succes

Cred ca unul dintre lucrurile care face ca oamenii sa poata fi impartiti in doua categorii – oameni de succes (in afaceri, dragoste, cariera sau […]