Am avut o perioada in care citeam foarte mult reviste de business (nu ca in Romania ar fi foarte multe): Biz si Business Magazin fiecare numar. La un moment dat m-am oprit. Nu stiu exact de ce. In parte fiindca nu aveam timp de ele si de informat reuseam sa ma informez si de pe net. Astazi, pentru a il vedea pe Bobby, mi-am luat Business Magazin. Dupa ce am numarat in minte masinile lui Bobby si nu am reusit sa mi-o amintesc pe a sasea, dupa ce am citit ce mai zicea Orlando si cine sunt de fapt baietii de la Kondiment (vezi post) (despre care, din pacate, nu stiam nimic), am realizat ceva. Pe langa informatii Business Magazin (si cred ca si Biz-ul) imi mai da si altceva. Entuziasm. Vad acolo chestii care imi dau idei. Multe. Si ma imping sa nu stau degeaba. Bun. Mai cumpar :)
monster truck-ul de la patric :D
si eu cumparam business magazin si saptamana financiara dar am renuntat, nu stiu daca o sa mai cumpar publicatiile respective
Cu cativa ani in urma, ma fascina chiar revista Biz, tocmai pentru ca prezenta afaceri si oamenii din spatele lor. Iar eu tocmai asta voiam sa citesc, cum au venit ideile de succes, cum sunt oamenii care le-au initiat, ce este nou in business…
Apoi cumparam si citeam Capital, iar de cand a aparut Business Magazin – si pe aceasta – la serviciu.
Nu stiu de ce, dar si eu am renuntat sa mai cumpar reviste economice. Probabil din cauza cantitatii mari de informatii de pe internet si a publicarii continutului revistelor pe site-urile proprii.
Probabil, Andreea. Eu sigur de asta am facut-o. Insa vad ca ma motiveaza :)
Eu am norocul de-a le primi la munca. Pe cele care nu le primim in redactie, le pot “fura” de la marketing. Mi se pare o dezamagire modul in care evolueaza Target. Stiu ca nu fac parte din publicul lor tinta, dar mi se pare ca au scazut la fiecare numar.
“pe cele pe care” :)