“Pentru cei care încă nu ÅŸi-au pornit un blog, sau mai bine pentru cei care sunt la al zecelea blog, o sugestie care pare să cuprindă biniÅŸor una din formulele succesului: blogurile redactate de o comunitate de autori (care pot fi deja bloggeri, dar nu este obligatoriu). Formula pare să aibă de partea ei argumentul cantităţii, dar lucrurile sunt cu mult mai subtile.[…]
bookblog aproape nu mai are nevoie de o prezentare. ÃŽntr-o zi, un tânăr cititor a visat să împartă cu alÅ£ii impresiile lui de lectură, lui i s-au alăturat alÅ£ii, nu foarte mulÅ£i, dar la fel de împătimiÅ£i de cărÅ£i, ÅŸi astăzi vorbim despre succes acolo unde nimeni n-a vrut să mizeze până atunci: 1000-1500 de vizitatori unici zilnic, vreo cincisprezece colaboratori, 1-3 recenzii zilnic, primul blog de cultură din România la RoBlogFest ÅŸi Technorati… Ce se află însă în spatele bookblog e la fel de interesant ca ÅŸi ce se poate vedea.[…]
Organizare, acesta este cuvântul-cheie. O anume cadenţă a postărilor, deci a lecturilor, a eforturilor de recenzare. Un soi de part-time job pentru fiecare dintre participanÅ£i, inclusiv pentru iniÅ£iator, Andrei RoÅŸca. Chiar mai mult decât atât, inevitabil, vorbim despre prestigiu. A publica pe bookblog este un privilegiu.[…]
Pentru cine vrea să pornească un proiect multi-autor, bookblog e o lecţie complexă, dar nu inimitabilă. Pornind de la ea, afli că există şanse de reuşită certe exact acolo unde nimeni nu dă nici o şansă. Că trebuie să crezi atunci când îţi asumi un astfel de demers, altfel imaginaţia celor implicaţi nu-şi va da măsura. Şi că trebuie să gestionezi un blog aşa cum se face cu o întreprindere: meticulos, cu responsabilitate, privind momentul şi perspectiva în mod serios.
bookblog îşi răsplăteÅŸte creatorii din ofertele de publicitate. Nu voi divulga sumele, fiind confidenÅ£iale, iar dacă din întâmplare, cetitoriule, vrei să faci reclamă editurii tale, îl poÅ£i contacta direct pe Andrei RoÅŸca pentru a afla cum mai merge pixelul pe proiectul lui. AÅŸadar, nu dimensiunea încasărilor m-a preocupat când am vorbit despre publicitatea de pe Bookblog, ci faptul că ele există, că ies bani ÅŸi din cărÅ£i, în ciuda opiniei “experÅ£ilorâ€, nu doar din manele, ringtonuri ÅŸi alte aberaÅ£ii.”
[articol complet] Thanks!
Au scris frumos si cinstit. Bookblog are o imagine buna datorita tie Andrei si echipei din spate. Bravo inca o data
Bravo, bravo!
Asa cum copiii se oglindesc la un moment dat in parintii lor din cauza faptului ca functioneaza exemplul personal, tot la fel echipa ta deosebita iti onoreaza numele si-ti rasplateste efortul coordonator, benefic.
Relatia sef-echipa are la voi doua sensuri si e bine ca e asa.
Bafta multa in continuare si sa nu priviti niciodata inapoi cu regrete.
Cele mai multe sucese apar atunci cand intelegi ca in spatele tau, la cativa metri poate fi un “tigru” care alearga mai repede decat tine.
Gabi: sunt in punctul in care sunt si datorita lor. Un lucru mi-e clar in ceea ce priveste orice echipa: indiferent cat de bun este cel care o conduce, succesele sunt obtinute de tot acel colectiv.
Daca unul dintre ei (nu conteaza care) nu ar fi fost in echipa, exista mari sanse ca noi (bookblog) sa fi fost acum intr-un cu totul alt loc.
:) Stiu!
Culmea e ca stiu doar intuitiv, fara sa fi vorbit prealabil cu nimeni din echipa ta.
De asta va admir !
Uneori si pe mine ma admir ;)
…si te rog pe tine si cititorii tai sa ma scuze… pentru greseala de scriere la cuvantul succese…ufff, sorry (oboseala ochilor si faptul ca scriu si sterg si nu verific in cele din urma…revazand greseala doar la a doua citire)
hheehe, manelele i-au scos pe multi din foame! Pacat, insa, ca i-a adancit in altceva… :D