fbpx

Iti returnam de 12 ori diferenta

Citeam la Seth Godin urmatoarele: If you have a won’t be undersold motto, the very best thing that you can do is find customers who […]

06/03/2007
1 min read
Citeam la Seth Godin urmatoarele:

If you have a won’t be undersold motto, the very best thing that you can do is find customers who find a better price somewhere else… and then give them the discount. Why? Because it proves you’re not lying, and it spreads the word. Those customers are heroes.

Adica, ceea ce au inceput de ceva timp sa faca si multi de la noi. De exemplu Cora, Carrefour si parca vazusem si la Flamingo la un moment dat, chestie care mi s-a parut foarte amuzanta. “Daca gasesti in alta parte mai ieftin iti returnam de X ori diferenta”. Seth zice ca sunt doua variante in cazul asta: prima varianta este sa ii lasi intr-adevar pe clienti sa gaseasca mai ieftin in alta parte, sa le platesti ce ai promis si sa te bucuri de faptul ca ei se vor transforma in portavoci puternice, povestind tuturor prietenilor despre tine.

De bun simt! Acum, ar mai fi o varianta:

Compare that approach to this one: It appears as though Best Buy had a secret Intranet site that looked just like their regular site… except with higher prices on it. So, if you came in claiming that the store was being undersold by the website, it’s alleged that employees would show you a site that sure looked like their site…exept you were ‘wrong.’

Cam care varianta credeti voi ca li se va parea romanilor mai interesanta?

Categories:
Tags:

Abonează-te la ZeroPlus Insider

Vei avea acces la insight-uri utile într-un proces de schimbare, informații de culise legate de ce pune la cale (inclusiv workshopuri pe care le anunțăm doar pe mail), recomandări de cărți și altele.

Andrei Rosca

Start the conversation

Let's start a personal, meaningful conversation.

Example: Practical philosopher, therapist and writer.

 

Cu siguranta nu doar “mai interesanta”, ci “mult mai interesanta/profitabila/inselatoare/fara bun simt” este a doua varianta.
Asteptam un test asupra ofertei, sa vedem daca suma este returnata de X ori sau se aplica varianta a doua. Cine se ofera spion ? :)

 

Eu am lucrat la una dintre firmele pomenite de Andrei si pot sa spun ca eram cam crizati cand aparea vreun client care dorea reducere. Bineinteles ca exista un regulament “solid”, dar ale carui defecte le-am gasit impreuna cu clientii. De multe ori eram pusa in situatia in care trebuia sa aleg intre fidelizarea clientului sau respectarea aberatiilor din regulament. Au existat si cazuri clare in care clientului chiar nu puteam sa-i dau reducerea pentru ca nu era conform cu ceea ce anuntasem noi. Fiecare caz trebuia studiat si era particular in felul lui. Inainte de a cere reducerea, cere regulamentul promotiei si citeste-l atent.

 

Stiu si eu cat de “lucrate” sunt clauzele alea. Stiu, de exemplu, ca exista “magazine” care zic ca “oferta” se aplica doar in cazul in care locul unde ai gasit produsul mai ieftin are cel putin 2000 mp, ceea ce elimina automat magazinele de cartier, de exemplu.

In plus, trebuie sa te intorci cu o dovada ca ai cumparat produsul la pretul la care zici ca l-ai luat si in termen de x zile, unde x

Link copied to your clipboard
Andrei Rosca

Articole scrise recent

TRECI
(SAU ITI DORESTI SA TRECI)
PRINTR-O SCHIMBARE?

Dacă te întrebi în ce măsură te pot ajuta să deblochezi o situație în care te afli acum, scrie-mi pe [email protected]



Featured Articles

Uncategorized19/02/2006

Cea mai importanta resursa

Faceam acum ceva timp un calcul, suparat pe obiceiul cuiva de a dormi mai mult decat sta treaz. Diferenta, din punctul meu de vedere, dintre […]

Uncategorized19/02/2006

Ciobanii si cinematografele

Am fost sa vad un film ieri la Hollywood Multiplex. Cu aceasta ocazie mi-am reamintit cate ceva despre ce inseamna respectul pentru cei din jur, […]

Uncategorized19/02/2006

Despre vise, scopuri si succes

Cred ca unul dintre lucrurile care face ca oamenii sa poata fi impartiti in doua categorii – oameni de succes (in afaceri, dragoste, cariera sau […]