Ieri a aparut un interviu pe victorkapra.ro. Cu mine, despre social media si primul an de Spada.
“Companiile romanesti care se promoveaza prin Social Media sunt adesea privite precum primii biciclisti din Bucurestiul anilor 1880: drept niste ciudatenii in comportamentul de business. Unele se accidenteaza si nu vor sa mai auda de noul „vehicul”. Altele, desi nu isi rup picioarele, nu vad niciun beneficiu. Iar altele iau viteza si se bucura de rezultate.
Agentia Spada a implinit un an de activitate, iar managerul Andrei Rosca vine cu niste concluzii dupa primele 365 de zile de activitate:
Sa tragem linie la un an de activitate: cati angajati ai, care au fost cele mai importante campanii/branduri pentru care a lucrat Spada, cu ce cifra de afaceri ai incheiat 2011?” [citeste continuarea interviului]
Daca ai stii cat l-am cautat ca eram ferm convins ca l-am vazut la Bobby pe blog, si ma intrebam daca l-a sters sau pur si simplu am citit eu aiurea numele tau prin titlu ….