Puteti asculta emisiunea mai jos sau o puteti downloada de aici.
Puteti asculta emisiunea mai jos sau o puteti downloada de aici.
Puteti asculta emisiunea mai jos sau o puteti downloada de aici.
Vei avea acces la insight-uri utile într-un proces de schimbare, informații de culise legate de ce pune la cale (inclusiv workshopuri pe care le anunțăm doar pe mail), recomandări de cărți și altele.
TRECI
(SAU ITI DORESTI SA TRECI)
PRINTR-O SCHIMBARE?
Dacă te întrebi în ce măsură te pot ajuta să deblochezi o situație în care te afli acum, scrie-mi pe [email protected]
Uncategorized19/02/2006
Faceam acum ceva timp un calcul, suparat pe obiceiul cuiva de a dormi mai mult decat sta treaz. Diferenta, din punctul meu de vedere, dintre […]
Uncategorized19/02/2006
Am fost sa vad un film ieri la Hollywood Multiplex. Cu aceasta ocazie mi-am reamintit cate ceva despre ce inseamna respectul pentru cei din jur, […]
Uncategorized19/02/2006
Cred ca unul dintre lucrurile care face ca oamenii sa poata fi impartiti in doua categorii – oameni de succes (in afaceri, dragoste, cariera sau […]
am apucat sa descarc pe fuga azi dimineata emisiunea si am ascultat-o pe drum pana la faculta (fac aproape o ora pana la facultate !!!!!).
tin sa te felicit, desi sincer cred ca vlad trebuia sa se documenteze mai mult … putea fi si mai interesant tinand cont de importanta proiectelor bookblog si schimb-de-carti in mediul online si offline autohton. lasand toate lucrurile care ma fac sa par rautacios deoparte, trebuie sa recunosc: vis-a-vis de voluntariat si de marketingul aplicat la noi avem aproape aceleasi idei. cand vorbim de marketingului aplicat de editurile din ro – care este cam “uite, nu-i” – tre’ sa nu uitam ca ideea de marketing este un lucru care inca ii mai sperie pe multii. din curiozitate, poate ai avut ocazia sa mergi sa discuti cu cativa manageri de firme de marime medii despre idei si planuri de marketing (ca sa nu te trimit de “buticurile” de la colt :) ).
nu stiu … sunt multe idei care la noi nu prind si altele care desi sunt cunoscute nu le aplicam indeajuns. sa luam ca exemplu leadership. este cunoscut conceptul, ba chiar si apreciat, dar nu este cultivat.
inca mai avem impresia, la scara larga, ca idei ca marketing, branding, leadership, samd. sunt concepte ce se aplica doar la “nivel inalt” si excludem aplicarea lor la nivel de organizatie (fie ea cat de mica) sau de ce nu la nivel individual. sa fie oara de vina atasamentul nostru fata de clasa politica care, scuzata sa-mi fie parerea, tot mai des tind sa cred ca e mai mult atasata de ideea de fuhrerprinzip?
ai dreptate. concepte ce se aplica la “nivel inalt” SAU, pe partea strict legata de cultura (insa nu de edituri), marketingul e vazut ca o chestia comerciala, deci naspa, deci care n-ar trebui sa fie adusa in discutie atunci cand ne referim la cultura.
aaa. era sa uit. identificasem si marea problema a aducerii schimbului de carti la bordeaux: neseriozitatea francezilor. astia au obiceiul sa imprumute ceva dar nu sa mai aduca inapoit lucrul. in fine. voi incerca sa atrag oameni cat mai “selecti” … desi, daca pornesc cu o investitie si anunt ca voi da vin gratis, vor venii toti ;) oricum remediem pe parcurs situatia. in orice caz din toamna ma gandesc serios sa-l aducem si aici.
In sfarsit mi-am facut timp sa ascult emisiunea.
Aici in Thailanda, in orice magazin serios de muzica (in special in cele din mall-uri), se poate asculta muzica la casti. Nu am vazut niciodata mai mult de una sau doua perosone la panoul cu casti. De obicei se ofera la asculatat aproximativ 3-4 CD-uri cu muzica thailandeza.
La fel este si in magazinele care vand sau inchireaza filme. Pe cate 3-4 televizoare, depinde de marimea magazinului, sunt difuzate cele mai recente filme oferite la vanzare sau inchiriat.
Sri Racha se pronunta “Siracha”.
ca tot spuneai ca folosesti google analytics: iata o “unealta” folositoare: http://www.aboutnico.be/index.php/google-analytics-air-beta-sign-up/
Mihnea, imi cer scuze. Ma gandeam eu ca ar fi prea simplu sa se spuna cum am pronuntat eu :)
Andress, mersi pt tool. :)
ai dreptate. concepte ce se aplica la “nivel inalt†SAU, pe partea strict legata de cultura (insa nu de edituri), marketingul e vazut ca o chestia comerciala, deci naspa, deci care n-ar trebui sa fie adusa in discutie atunci cand ne referim la cultura.
bn zis Andrei Rosca