” CNA a aprobat pe 28 februarie cererile a 3 trusturi media pentru câte o licenţă TV pt segmentul business. Cele 3 noi canale sunt Business Club (al ProTv-ului, urmează să fie lansat în octombrie ÅŸi se va adresa publicului tânăr al Ziarului Financiar), WBS (We Beat the Street, acÅ£ionar majoritar Silviu Prigoana, toate informaÅ£iile prezentate vor fi grafice) ÅŸi The Money Channel (fratele Realităţii TV, lansat în urmă cu câteva ore). ” – preluat de la vizionar.ro
Am sa ma opresc, evident pentru unii :), la WBS fiindca este (sau mai bine zis va fi) fondat de Silviu Prigoana. Omul asta nu inceteaza sa ma uimeasca. A vazut o (alta) nisa si imediat a sarit sa o exploateze: televiziunile de business. Partea tare nu e neaparat asta fiindca, personal, m-am obisnuit ca orice nisa noua descoperita sa aiba amprenta lui Prigoana. Ceea ce e interesant este ca omul de afaceri le lanseaza pe banda si, mai mult ca sigur, pentru aceasta televiziune a angajat MAXIM 3 oameni. A ales o varianta eleganta si, daca informatiile prezentate sunt de calitate, foarte foarte profitabila. Nu cameramani, nu prezentatori, nu operatori, nici macar portar la intrare fiindca televiziunea poate “emite” lejer dintr-o garsoniera.