Cartea este scrisa de Al Ries si fiica sa, Laura. Nu, Laura nu este sotia sa, asa cum credeau multi! Si daca tot a venit vorba despre lucruri pe care multi nu le stiu despre partenerii firmei Ries&Ries, numele lor este un nume german deci nu se pronunta “Raiz†ci “Riizâ€.
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte buna; atat de buna si atat de bine argumentata incat sunt convins ca oamenii de advertising se simt foarte amenintati de ideea emisa de Ries. Daca mai adaugam si faptul ca este un best-seller cred ca am spus destule ca oricine sa inteleaga ca e o carte care merita citita cel putin o data […] citeste recenzia completa pe bookblog.ro
e buna cartea, dar nu e cazul sa o iei asa in serios!
exargereaza de multe ori autorul, nu poti sa schimbi numele unei tari doar ca iti recomanda un pr-ist
numele nu inseamna totul
Da, Vasile. Ai dreptate, mai exagereaza pe alocuri iar unul dintre locurile in care o face este cel despre care vorbesti si tu.
Si sunt de acord! Chiar daca in unele cazuri numele inseamna mult, el nu inseamna totul, mai ales ca degeaba ai un nume genial daca lui ii corespunde un produs prost.
mersi de raspuns, andrei
eu cred ca spaima pe care ar fi bagat-o cartea lui in industria de advertising din state e si vrajeala de marketing, sa atraga atentia si sa creasca vanzarile
dar tipul e tare, oricum, sunt multe lucruri interesante acolo
uite eu ma gandesc la promovarea orasului sibiu drept capitala europeana, mi se pare ca s-a investit mult prea mult in reclame si prea putin in PR de calitate, nu in festivisme de tip comunist
:) si Iacob Catoiu, prof. dr. de marketing in ASE (care e tot de acolo) zicea cam acelasi lucru acum cateva zile
zicea acelasi lucru despre ce, despre cartea lui al ries sau despre sibiu?
care e blogul lui? are blog? exista! nu are blog? ce se baga nene in seama?
asa gandim noi, cei cu creierul spalat de calculatoare
Ion Dichiseanu: Despre Sibiu :)
Nu are blog…inca :D
>>partenerii firmei Ries&Ries, numele lor este un nume german deci nu se pronunta “Raiz†ci “Riizâ€.