Fiindca sunt foarte mandru de ce se intampla in ultima vreme pe blogul Spada, va invit sa cititi cateva articole si sa va abonati la el. Saptamana trecuta s-au scris asa:
Scrisoare catre colegii mei de la Spada
“Dupa cum stiti deja, de vineri pana duminica sunt plecat in Biz Social Media Summer Camp. Faptul ca este vineri noaptea (aproape sambata dimineata) iar eu deja va scriu ar trebui sa va fi pus deja pe ganduri. Nu va panicati (inca), totul este sub control. De fapt, nu l-as numi chiar control, as spune mai degraba ca… Uite ce-i, baieti: e groasa treaba! Adevarul e ca traim (si muncim) intr-o lume eminamente salbatica iar industria asta in care ne-am bagat nu e o industrie, e o jungla! [citeste tot articolul]”
La Spada campaniile se termina atunci cand avem toate rezultatele
„SPI. Acea valoare comunicata fiecarui client, care insumeaza toate componentele campaniei si care ii spune ce randament a avut aceasta, cum a fost ea fata de celelalte campanii pe care le-am implementat. [..] De curand am crescut cu 7 puncte fata de cea mai mare valoare inregistrata de cand facem campanii. Asadar pot pleca in vacanta cu un motiv in plus de bucurie. [citeste tot articolul]”
De unde isi scoate Gooogle banii? (infographic)
„Google este cu siguranta una dintre cele mai profitabile companii din lume, scotand lunar in jur de trei miliarde de dolari din publicitate, mai precis din acele reclame text afisate langa rezultatele motorului lor de cautare. [citeste tot articolul]”
Socializarea offline – trecut si prezent, socializarea online – prezent si viitor
„Atunci cand persoanele incep sa fie asociate cu atat de multe love – brand-uri este mult mai greu sa identifici segmentul de tineri intre 20 si 25 de ani care consuma sucuri naturale, merg in vacanta in Bulgaria si de doua ori pe luna la teatru. Mai precis, iti prinzi urechile ca la Combinarile de n luate cate k de la matematica. [citeste tot articolul]”
Ce poti face in 6 saptamani de campanie?
„Nu conteaza unde te afli, geographic vorbind, poti sa te faci auzit cu Nike Shout. Zis si facut! Asta si-au propus cei de la Nike impreuna cu Ogilvy Singapore pentru campionatul de fotbal din Indonezia si exact asa s-a intamplat. O idee simpla de campanie ce a inclus atat promovarea online cat si cea offline intr-un cadru potrivit pentru intreaga audienta. [citeste tot articolul]”
Ce sta in spatele succesului marcii Zara?
„Zara nu abordeaza o politica de marketing specifica lumii modei, nu isi face publicitate in presa si la televizor. Compania se bazeaza mai mult pe gasirea celor mai bune amplasamente. [citeste tot articolul]”
Felicitari, Andrei!Mi-ai luat sfatul.Sa stii ca nu dau sfaturi deloc proaste, chiar foarte bune.
Ah, in plus blogul tau m-a ajutat foarte pentru a-mi da seama ce trebuie sa fac si cums a procedez.E un bun reper.Cartea e foarte buna.Imi dau seama cat de mult trebuie sa muncesti ca sa ai ceva al tau.:)