1. Acum un an si ceva trageam un semnal de alarma. Inca nu s-au trezit. Zoso imi spunea atunci ca 8 insi inseamna 8 pareri iar Dragos Manac ca eagles don’t flock. Ambii aveau departe. Si totusi, chiar nu se poate? Dragos, exista imposibil? Trilulilu.ro?
2. Si daca tot i-am pomenit, uite si doua recomandari: Multumirea pentru binefacatori, Neputinta presei in fata internetului.
3. Un post pe care unii l-ar putea percepe ca fiind fals iar altii, probabil mai putini, s-ar putea sa il inteleaga. Despre Romania lui Lucian. O am ei eu pe a mea; vorba lui Paler: cred intr-o Romanie personala.
4. Pe BasicMarketing.ro am inceput o serie despre Personal Branding:
– Introducere in personal branding – Andrei Rosca
– Credibilitatea in personal branding – Ionut Ciurea
– Conceptul de pozitionare in personal branding – Andrei Rosca
vorba lui paler, ce-a cu romania personala, e cat se poate de adevarata. fiecare dintre noi avem propria romanie si toti, probabil, vrem sa o imbunatatim. toti ne gandim cum sa rebranduim romania – caci da, romania a fost un bun brand, odata – dar nu stim sau nu vrem sa vedem cum putem incepe. ma bucur, sincer, ca ai inceput seria de personal branding pe basicmarketing. mereu am crezut ca rebrandingul unei natiuni incepe printr-un rebranding aplicat la nivel individual, in cadrul societatii. poate ca imaginea proasta a noastra si a produselor noastre este un rezultat al comportamentului nostru. si nu cred ca e doar “poate” …
problema in acest moment este combaterea miserupismului (care a devenit o boala nationala) si implicarea populatiei in proiecte si dicutii cu adevarat importante. ce-i drept e destul de greu de facut asta, dar nu imposibil.
spor la munca romane …. tu trebuie sa te schimbi primul, pentru ca românica sa se schimbe astfel in cat sa fii mandu de ea! in acest moment ea e frumoasa iar bestia esti tu …