Daca agentiile de advertising cred atat de mult in produsele lor si in rezultatele pe care acestea le pot obtine, de ce se promoveaza exclusiv prin PR? De ce nu folosesc si ele advertisingul?
Daca agentiile de advertising cred atat de mult in produsele lor si in rezultatele pe care acestea le pot obtine, de ce se promoveaza exclusiv […]
Daca agentiile de advertising cred atat de mult in produsele lor si in rezultatele pe care acestea le pot obtine, de ce se promoveaza exclusiv prin PR? De ce nu folosesc si ele advertisingul?
Vei avea acces la insight-uri utile într-un proces de schimbare, informații de culise legate de ce pune la cale (inclusiv workshopuri pe care le anunțăm doar pe mail), recomandări de cărți și altele.
TRECI
(SAU ITI DORESTI SA TRECI)
PRINTR-O SCHIMBARE?
Dacă te întrebi în ce măsură te pot ajuta să deblochezi o situație în care te afli acum, scrie-mi pe [email protected]
Uncategorized19/02/2006
Faceam acum ceva timp un calcul, suparat pe obiceiul cuiva de a dormi mai mult decat sta treaz. Diferenta, din punctul meu de vedere, dintre […]
Uncategorized19/02/2006
Am fost sa vad un film ieri la Hollywood Multiplex. Cu aceasta ocazie mi-am reamintit cate ceva despre ce inseamna respectul pentru cei din jur, […]
Uncategorized19/02/2006
Cred ca unul dintre lucrurile care face ca oamenii sa poata fi impartiti in doua categorii – oameni de succes (in afaceri, dragoste, cariera sau […]
E foarte simplu raspunsul. Pentru ca advertisingul se preteaza mai degraba pentru B2C, in timp ce PR-ul merge si la B2B. Canalele traditionale de adveritising au impact asupra maselor mari de oameni. Ce sens ar avea sa vezi la TV o reclama pentru Leo Burnett, atata vreme cat 99,9 % din cei care o vizioneaza nu o sa aiba niciodata nevoie de o agentie de publicitate?
:) deci tu asta crezi…
okay! merci.
Atat, advertisingul, cat si PR-ul, pot fi facute pt B2C sau B2B.
Probabil ca pt comunicarea agentiilor de publicitate, PR-ul este mai eficient :)
..si mai ieftin.
de ce? pt ca PR-ul este baza pt un advertising de succes. daca realizezi un un bun PR, restul e mult mai simplu si va avea, cel mai probabil, rezultatele scontate. nu crezi?
Sunt perfect de acord cu Raluca. PR-ul este, sau ar trebui sa fie, la baza oricarui brand. Advertising-ul e destul de slab cand vine vorba sa creeze branduri, desi se descurca foarte bine atunci cand e vorba sa le intretina.