fbpx

Interviu despre Spada

Antonia Tucheac: Care sunt principalele obiective de business ale agentiei si care sunt clientii pe care ii are acum, la momentul lansarii? Andrei Rosca: Suntem […]

25/01/2011
2 min read

Antonia Tucheac: Care sunt principalele obiective de business ale agentiei si care sunt clientii pe care ii are acum, la momentul lansarii?

Andrei Rosca: Suntem agentie de social media, specializata in campanii pe bloguri. Ne-am propus ca pana la sfarsitul anului sa rulam cel putin 40 de campanii pe bloguri si Facebook si sa ajungem deja sa fim recunoscuti pentru profesionalismul cu care livram rezultate.

Antonia Tucheac: Cum vezi competitia cu Standout? Dar relatia cu agentiile care fac PR online, cu agentiile de digital (fie din grupuri de comunicare, fie pe cont propriu)?

Andrei Rosca: In mod cert Standout este competitorul nostru direct.
In ceea ce priveste agentiile de PR sau de digital, nu ii vedem neaparat ca fiind concurenta, suntem cumva complementari si cred ca mai degraba i-am putea ajuta in campaniile in care ori nu au suficienta expertiza ori, mai ales, le-ar fi mai comod sa aiba un partener de incredere, despre care sa stie sigur ca poate face un management profesionist si care sa se ocupe atat de implementarea cat si de raportarea unei campanii in social media.

Antonia Tucheac: Se vorbeste mult despre interactiunea cu publicul-tinta in mediul online. Se vorbeste prea putin, insa, despre retentia clientilor, tot prin mijloace online. Ce nu ar trebui sa lipseasca din strategia de retentie a unui advertiser?

Andrei Rosca: Stii, pare complicat, doar ca nu-i. E atat de simplu! Nu ar trebui sa lipseasca rezultatele. Atat. In momentul in care tu, ca agentie, poti dovedi clar ca acea campanie a fost un succes si ca respectivul client si-a atins obiectivele, retentia ar trebui sa fie maxima. La noi se masoara foarte putin, din pacate. Cred ca agentiile ar trebui sa faca eforturi sa nu uite ca fiecare client care baga 100 de euro intr-o campanie se asteapta sa iasa de acolo macar 101 euro. Noi asta ne propunem sa facem.

dintr-un interviu acordat Smark.ro

Abonează-te la ZeroPlus Insider

Vei avea acces la insight-uri utile într-un proces de schimbare, informații de culise legate de ce pune la cale (inclusiv workshopuri pe care le anunțăm doar pe mail), recomandări de cărți și altele.

Andrei Rosca

Conversations 3 comments

Let's start a personal, meaningful conversation.

Example: Practical philosopher, therapist and writer.

 

Interesant interviul, vroiam sa-l vad si pe smark dar vad ca cere cont, este tot postat aici?
Oricum succes cu proiectul.

 

Publicitatea prin Social Media si prin Bloguri este viitorul …

Cred ca publicitatea pe net va inlocui publicitatea din reviste si flyere …

Link copied to your clipboard
Andrei Rosca

Articole scrise recent

TRECI
(SAU ITI DORESTI SA TRECI)
PRINTR-O SCHIMBARE?

Dacă te întrebi în ce măsură te pot ajuta să deblochezi o situație în care te afli acum, scrie-mi pe [email protected]



Featured Articles

Uncategorized19/02/2006

Cea mai importanta resursa

Faceam acum ceva timp un calcul, suparat pe obiceiul cuiva de a dormi mai mult decat sta treaz. Diferenta, din punctul meu de vedere, dintre […]

Uncategorized19/02/2006

Ciobanii si cinematografele

Am fost sa vad un film ieri la Hollywood Multiplex. Cu aceasta ocazie mi-am reamintit cate ceva despre ce inseamna respectul pentru cei din jur, […]

Uncategorized19/02/2006

Despre vise, scopuri si succes

Cred ca unul dintre lucrurile care face ca oamenii sa poata fi impartiti in doua categorii – oameni de succes (in afaceri, dragoste, cariera sau […]