fbpx
Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului
Imi plac mult

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului

Cartea este scrisa de Al Ries si fiica sa, Laura. Nu, Laura nu este sotia sa, asa cum credeau multi! Si daca tot a venit […]

19/02/2007
1 min read

Cartea este scrisa de Al Ries si fiica sa, Laura. Nu, Laura nu este sotia sa, asa cum credeau multi! :) Si daca tot a venit vorba despre lucruri pe care multi nu le stiu despre partenerii firmei Ries&Ries, numele lor este un nume german deci nu se pronunta “Raiz” ci “Riiz”.

Caderea advertisingului si ascensiunea PR-ului este o carte buna; atat de buna si atat de bine argumentata incat sunt convins ca oamenii de advertising se simt foarte amenintati de ideea emisa de Ries. Daca mai adaugam si faptul ca este un best-seller cred ca am spus destule ca oricine sa inteleaga ca e o carte care merita citita cel putin o data […] citeste recenzia completa pe bookblog.ro

Abonează-te la ZeroPlus Insider

Vei avea acces la insight-uri utile într-un proces de schimbare, informații de culise legate de ce pune la cale (inclusiv workshopuri pe care le anunțăm doar pe mail), recomandări de cărți și altele.

Andrei Rosca

Start the conversation

Let's start a personal, meaningful conversation.

Example: Practical philosopher, therapist and writer.

 

e buna cartea, dar nu e cazul sa o iei asa in serios!

exargereaza de multe ori autorul, nu poti sa schimbi numele unei tari doar ca iti recomanda un pr-ist

numele nu inseamna totul

 

Da, Vasile. Ai dreptate, mai exagereaza pe alocuri iar unul dintre locurile in care o face este cel despre care vorbesti si tu.

Si sunt de acord! Chiar daca in unele cazuri numele inseamna mult, el nu inseamna totul, mai ales ca degeaba ai un nume genial daca lui ii corespunde un produs prost.

 

mersi de raspuns, andrei

eu cred ca spaima pe care ar fi bagat-o cartea lui in industria de advertising din state e si vrajeala de marketing, sa atraga atentia si sa creasca vanzarile

dar tipul e tare, oricum, sunt multe lucruri interesante acolo

uite eu ma gandesc la promovarea orasului sibiu drept capitala europeana, mi se pare ca s-a investit mult prea mult in reclame si prea putin in PR de calitate, nu in festivisme de tip comunist

 

zicea acelasi lucru despre ce, despre cartea lui al ries sau despre sibiu?

care e blogul lui? are blog? exista! nu are blog? ce se baga nene in seama?

asa gandim noi, cei cu creierul spalat de calculatoare

 

>>partenerii firmei Ries&Ries, numele lor este un nume german deci nu se pronunta “Raiz” ci “Riiz”.

Link copied to your clipboard
Andrei Rosca

Articole scrise recent

TRECI
(SAU ITI DORESTI SA TRECI)
PRINTR-O SCHIMBARE?

Dacă te întrebi în ce măsură te pot ajuta să deblochezi o situație în care te afli acum, scrie-mi pe [email protected]



Featured Articles

Uncategorized19/02/2006

Cea mai importanta resursa

Faceam acum ceva timp un calcul, suparat pe obiceiul cuiva de a dormi mai mult decat sta treaz. Diferenta, din punctul meu de vedere, dintre […]

Uncategorized19/02/2006

Ciobanii si cinematografele

Am fost sa vad un film ieri la Hollywood Multiplex. Cu aceasta ocazie mi-am reamintit cate ceva despre ce inseamna respectul pentru cei din jur, […]

Uncategorized19/02/2006

Despre vise, scopuri si succes

Cred ca unul dintre lucrurile care face ca oamenii sa poata fi impartiti in doua categorii – oameni de succes (in afaceri, dragoste, cariera sau […]