Intrebare

February 10th, 2007

Daca agentiile de advertising cred atat de mult in produsele lor si in rezultatele pe care acestea le pot obtine, de ce se promoveaza exclusiv prin PR? De ce nu folosesc si ele advertisingul?

Tagged ,

§ 0 Responses to Intrebare"

  • Ana says:

    E foarte simplu raspunsul. Pentru ca advertisingul se preteaza mai degraba pentru B2C, in timp ce PR-ul merge si la B2B. Canalele traditionale de adveritising au impact asupra maselor mari de oameni. Ce sens ar avea sa vezi la TV o reclama pentru Leo Burnett, atata vreme cat 99,9 % din cei care o vizioneaza nu o sa aiba niciodata nevoie de o agentie de publicitate?

  • Andrei Rosca says:

    :) deci tu asta crezi…
    okay! merci.

  • Atat, advertisingul, cat si PR-ul, pot fi facute pt B2C sau B2B.
    Probabil ca pt comunicarea agentiilor de publicitate, PR-ul este mai eficient :)

  • carmen says:

    ..si mai ieftin.

  • raluca says:

    de ce? pt ca PR-ul este baza pt un advertising de succes. daca realizezi un un bun PR, restul e mult mai simplu si va avea, cel mai probabil, rezultatele scontate. nu crezi?

  • Andrei Rosca says:

    Sunt perfect de acord cu Raluca. PR-ul este, sau ar trebui sa fie, la baza oricarui brand. Advertising-ul e destul de slab cand vine vorba sa creeze branduri, desi se descurca foarte bine atunci cand e vorba sa le intretina.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *