Cum sa fii super-junior in PR

May 14th, 2007

Noroc ca am fost saptamana trecuta la Olimpiadele Comunicarii si in ziua de PR am reusit si eu sa ma mai pun la punct cu limbajul piaristic. Am aflat cum poate fi o firma “in picaj” si ce inseamna cand unei companii “ii scade business-ul”. Evident ca am revenit la chestii care “se intampla on daily basis” si ni s-a explicat cum e cu nivelul de “expectanta” al clientilor (ca n-am vrea sa ziceam “zilnic” si “asteptari” sa nu cumva sa fim considerati tarani).

Aaa! Si pe mine m-au terminat cu “intrebarile care le-ati pus”. Sa le explice cineva cum e cu gramatica asta ca ma ia durerea de cap de fiecare data. Si asta dupa ce unul dintre invitati ne explica ca printre primele cerinte la angajarea in PR este aceea de a sti limba romana. Probabil el isi imagina ca o stie.

Apropo, stie careva ce inseamna “a fi mai senior decat colegul” sau “a fi mai putin junior”? Ca pe asta am auzit-o de cel putin 20 de ori in doua ore.

Tagged , ,

§ 0 Responses to Cum sa fii super-junior in PR"

  • A fi mai junior decât colegul înseamnă : “Eu am făcut cafeaua ÅŸi cumpărăturile în firmă până în momentul în care a ajuns la firmă ÅŸi juniorul ăsta de coleg nou care bineînÅ£eles îmi va prelua o parte din sarcini, îmi devine asistent”
    Deci aşa devin eu mai senior decât colegul!

  • adrian says:

    Foarte inspirate reclamele care au precedat si au vizat inscrierile la olimpiadele comunicarii din acest an. Cel putin aia a lui Naumovici…

  • Andrei Rosca says:

    adrian: e doar o parere

    Personal, “chestia” aia facuta de Naumovici mi s-a parut foarte de prost gust.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *